Jakie są koszty dostawy? Koszt dostawy jest zależny od formy płatności i wynosi:
odbiór osobisty w sklepie Vertigo lub siedzibie firmy - 0 pln
przelew przedpłata - 24,60 pln*
pobranie - 35 pln
*Zamówienia o wartości od 500 pln dostarczane są na koszt firmy Jumar.
Które firmy kurierskie doręczają przesyłki?
Współpracujemy z DHL i DPD. Domyślnie przewoźnika wybiera nasz dział logistyki, natomiast na życzenie Klienta istnieje możliwość wskazania konkretnej firmy, z którą współpracujemy.
Czy mogę skorzystać z własnej firmy kurierskiej, z którą Państwo nie współpracują?
Tak, należy o tym powiadomić nasz dział handlowy emailowo lub w komentarzu podczas składania zamówienia.
Czy istnieje możliwość wysyłki zagranicznej?
Tak, wysyłamy za granicę. Koszt takiej wysyłki jest ustalany indywidualnie dla każdego zamówienia.
Jak długo trwa realizacja zamówienia?
Termin realizacji zamówienia określa pole "Status" na karcie produktu. W przypadku zakupu więcej niż jednej linii towaru należy sugerować się statusem z najdłuższym czasem realizacji. Na życzenie Klienta istnieje możliwość wysyłek w transzach za dodatkową opłatą na podstawie cennika dostaw. Jeżeli nastąpi opóźnienie w realizacji części zamówienia, koszt dosłania towaru pokrywa firma Jumar. Zamówienie zrealizowane to takie, które opuściło nasz magazyn lub czeka na odbiór osobisty.
Dokładamy wszelkiej staranności, aby zamówienia były realizowane jak najszybciej jest to możliwe. Niestety może wyniknąć niezależne opóźnienie lub chwilowy (albo w najgorszym wypadku całkowity) brak towaru na magazynie producenta/importera o czym informujemy bez zbędnej zwłoki. Przyczyną takiego stanu rzeczy jest brak powiązania systemów informatycznych niektórych naszych dostawców ze sklepem co skutkuje ustalaniem dostępności produktów dopiero po przyjęciu zamówienia przez nasz dział handlowy. Aby zminimalizować ryzyko opóźnień zachęcamy do potwierdzenia dostępności towarów przed złożeniem lub opłaceniem zamówienia.
Jaki jest czas oczekiwania na odpowiedź e-mailową?
Na przesłane wiadomości odpisujemy chronologicznie, prosimy o cierpliwość. W przypadku braku odpowiedzi po upływie dwóch dni roboczych prosimy o ponowienie wiadomości. Zalecamy także sprawdzenie folderu 'spam' na skrzynce pocztowej.